Check Check Check
Baza wiedzy
ARTI Bok > ARTI Bok > Baza wiedzy

Reklamacje, zwroty - WAŻNE INFORMACJE

Rozwiązanie

 

I. Komunikacja

Nasza firma pracuje w oparciu o system obsługi zgłoszeń, który zapewnia dostęp do korespondencji przez okres 24 miesięcy od dnia jej nadania. System dostępny jest pod adresem:

www.bok.arti.pl

Znajduje się tam też Baza Wiedzy, która zawiera pomocne wiadomości. Aby się z nami skontaktować należy wejść na stronę www.bok.arti.pl i z zakładki "Wyślij wiadomość do ARTI"

przesłać do nas wiadomość. Potwierdzenie nadania wiadomości przyjdzie do Państwa na podany adres e-mail, co będzie jednoznaczne z zarejestrowaniem wiadomości w naszym systemie.

Jest to najpewniejsza droga kontaktu, gdyż pozostaje do niej zawsze dostęp przez 24 kolejne miesiące.

Opcjonalną formą kontaktu jest wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@arti.pl , jednak tą drogę odradzamy, gdyż nie zachowuje ciągłości korespondencji. Prawidłowo przesłana wiadomość na adres bok@arti.pl – otrzymuje swój identyfikator, który przychodzi na e-mail nadawcy. Na jakim etapie jest sprawa można sprawdzić na stronie www.bok.arti.pl w zakładce "Sprawdź status swojej sprawy ". UWAGA: brak potwierdzenia oznacza, że sprawa nie została przez nasz system zarejestrowana, lub potwierdzenie zostało przekierowane przez Państwa program antywirusowy do folderu SPAM (śmieci, kosz, usunięte).

 

UWAGA: W przypadku braku odpowiedzi od nas w ciągu 3 dni roboczych, po Państwa stronie leży obowiązek sprawdzenia folderu SPAM (śmieci, kosz, usunięte). Państwa poczty lub sprawdzenie treści odpowiedzi na stronie www.bok.arti.pl w zakładce "Sprawdź status swojej sprawy ". Zazwyczaj na wiadomości odpowiadamy na bieżąco w czasie nie dłuższym niż 24h.

 

Prosimy zawsze kontynuowanie jednego wątku pod jednym numerem identyfikacyjnym (symbolem sprawy) w systemie zgłoszeń, pozwoli to szybciej udzielać odpowiedzi na Państwa pytania.

 

Kontakt telefoniczny - w związku z korzystaniem w nowoczesnej centrali telefonicznej nie występuje sygnał zajętości linii. Staramy się obsługiwać połączenia na bieżąco, jednak zainteresowanie oferowanymi produktami, co za tym idzie ogromna ilość połączeń nie pozwala nam obsłużyć wszystkich połączeń telefonicznych, zatem zapraszamy do korzystania z systemu zgłoszeń, który zapewnia najszybszą drogę komunikacji www.bok.arti.pl i z zakładki "Wyślij wiadomość do ARTI".

 

II. Sprzedaż hurtowa (przedsiębiorcy)

UWAGA !!

Zanim jakikolwiek zakupiony uprzednio u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy musi otrzymać numer referencyjny, nadany przez pracownika ARTI, niezależnie, czy jest to przesyłka reklamacyjna czy zwrot do sprzedawcy jako odstąpienie od umowy, zawsze jest NIEZBĘDNY wcześniejszy kontakt na adres e-mail: bok@arti.pl lub poprzez formularz na stronie www.bok.arti.pl, celem nadania numeru referencyjnego, na podstawie którego dział serwisu odbierze paczkę.

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku 10.00 - 15.00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

Na zgłoszenia odpowiadamy w kolejności ich otrzymywania. Status zgłoszenia możecie Państwo sprawdzić TUTAJ.

 Numer referencyjny musi być czytelnie wpisany lub trwale naklejony (wpisany) na kartonie.

Adres: ARTI, ul. Mazurska 17, 05-220 Zielonka

 

 Nieuzgodnione zwroty towarów/reklamacje ,nie posiadające numeru referencyjnego lub odesłane za pobraniem nie są odbierane.

 

Na jednym protokole reklamacyjnym można reklamować tylko jedną sztukę towaru.

 

Reklamacje uszkodzeń w transporcie wymagają prawidłowo wypełnionego Protokołu Ustalenia Stanu Przesyłki wypełnionego w obecności kuriera:

Przykładowo prawidłowo wypełniony protokół do pobrania: TUTAJ
Protokół czysty do pobrania: TUTAJ

W przypadku braku odpowiedzi  z naszej strony zalecamy sprawdzić folder SPAM i dodanie adresu bok@arti.pl do zaufanych nadawców.

********************************************************************************************* 

 

III. Sprzedaż Konsumencka (konsumenci)

  1. W związku z prawem do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych prosimy o wypełnienie i przesłanie dokumentów odstapienia (do pobrania poniżej).
  2. Najpierw prosimy zapoznać się z zasadami zwrotu na stronie w zakładce KOMUNIKACJA - powyżej.
  3. Celem odstąpienia od umowy należy wypełnić formularz, do pobrania stąd: TUTAJ
  4. W przypadku zagubienia lub nieposiadania paragonu lub faktury konsumenckiej proszę wypełnić oświadczenie: TUTAJ
  5. Z opcji odstąpienia od umowy nie mogą korzystać osoby, które nabyły towar na licytacji, bez opcji "Kup teraz".
  6. Klientom korzystającym z prawa do reklamacji oraz przedsiębiorcom odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni nie przysługuje.
  7. Po przesłaniu kompletu zeskanowanej dokumentacji zwrotnie otrzymają Państwo numer referencyjny. Numer referencyjny proszę nanieść (nakleić) na karton, załączyć dokumentację i na swój koszt przesłać na adres: ARTI, ul. Mazurska 17, 05-220 Zielonka.
  8. Środki pieniężne zwracamy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i kompletu dokumentów.
 
Czy ten artykuł był pomocny? tak / nie
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 1
Kategoria: Knowledgebase
Data dodania: 2014-10-16 20:16:31
Ocena (Głosy): Ocena artykułu 1.9/5.0 (76)

 
« Wstecz